Jumaat, Julai 15, 2011

bebola daging berkuah soya bean. pernah makan tak?? sedap!

peristiwa ni dah lama berlaku. lama tak lame sangatlah. ermmm..sebelum tu nak tanya korang pernah tak makan bebola daging berkuah soya?. haha. pernah dengar?. tak?. resepi baru ni dude. siapa cipta?. hehe. akulah yang cipta. ngeh3..j0m ikuti cerita yang benar belaka ini. ^^

alkisah masa pergi Kepak ari tu. aku sekeluarga kepenatan dan memilih destinasi untuk menikmati makanan untuk memenuhi perut kami yang semakin kosong. s0, disebabkan masa tu ramai sangat orang. kitaorang just makan rojak asma. senang. besides family aku bukanlah yang jenis mesti nak makan nasi dalam sehari tu. ape yang ada dah cukup. hehe

dan antara makanan yang mesti + wajib ambik ialah bebola daging. s0, masa sedang menikmati makanan feveret aku tu. tup2..ceeepluukkk! ape yang berlaku? bebola daging yang dah hampir masuk ke dalam mulut aku jatuh tepat dalam air soya aku. haha. ape lagi jadi bahan lah aku dengan semua family. apa nasibbbb. paling tak senonoh abang aku dengan selamba ketawa berdekah-dekah tanpa menghiraukan keadaan sekeliling yang penuh + sesak dengan orang dari pelbagai peringkat umur itu. haassiihhhhh!!






ni keje abang aku lah ni. "nanti2..amek gambar dulu..." laayaaaannn!!






rezeki jangan di tolak. tetap nikmatinya walaupun dah bertukar rase..huk3!




s0, h0w?? rase2 nak resepinya just let me know oke! :D




*nak layan APM..

4 ulasan:

thanks for commenting ! love ..