Sabtu, Julai 02, 2011

oh yeaahhh!! dia kembali!!

hoorreeaayyyyy!!!!!!!! nak jerit kuat2. kegembiraan yang melanda hari ini. tadi test2 lah bukak web kesayangan CL. ehem!. waaaaaaa.. dah boleh bukaklah!. suke3!!. sebelum ni kan CL ada st0ry pasal web kesayangan CL ni kena hack kat sini. lama jugaklah CL tak bukak selepas kena hack tu. so, tadi try bukak nak tengok perkembangan. design masih sama. cuma gambar kat belah atas tu dah ubah la. ada yang dah takde berbanding dengan yang last CL tengok.


inilah dia rupa home web KRU STUDIOS.



oke2! CL dengan tinkerbell nak terbang ke sana melepas rindu. lama dah tak terbang kat sana.^^


*o00pppss!! sila buat kunjungan dengan seikhlas hati oke! jangan ada agenda di sebalik pc.. (0,o)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

thanks for commenting ! love ..