Rabu, September 21, 2011

jawapan kepada entry uji IQ

Assalamualaikum ^^,




rentetan daripada entri ini. whatt?? ada yang belum baca lagi. cer terbang sana dulu. tekdelah nanti ada pulak yang terpinga-pinga duk tanya aku cerita ape. ^^

s0, back to the story ada yang suruh aku bagi jawapan yang sebenarnya. oklah aku bagi jawapan ok!

sekiranya korang dpt membaca ape yg aku tulis ni..korang merupakan salah sorang manusia yg mempunyai deria penglihatan yg sgt tajam.. tp itu pun kalo korang dpt baca la kan..kalo korg x dpt baca, maknanyer korang mempunyai mata yg kurang peka dan korg mayb sorang yg mdah konpius...ahakkzzz...


kalau korang baca kat komen2 bawah entri tu ada yang bagi jawapan kan. TAHNIAH!!


agak2 nak bagi hadiah ke? tapi jawapan dorang tak sama dengan aku. dorang bagi perkataan penuh laaaaa..=P 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

thanks for commenting ! love ..