Khamis, September 27, 2012

this is life

Assalamualaikum ^^,




what turns around will comes around. mesti korang familiar kan ? itulah yang berlaku sekarang ni. semua ini sebagai pengajaran buat aku jugak. KARMA. 

memang sakit bila kena semua kena pendam. kadang2 kesabaran tu tak setinggi mana nak di bandingkan dengan kemarahan yang membuak-buak. sakitnye memang tak tertanggung. sukar ? memang sukar. itu sudah pasti. 

KESABARAN. susah kan ?? 

tapi percayalah kesabaran tu akan di balas dengan sesuatu yang mampu membuat kita tersenyum. bukan suka dengan kesusahan orang. tapi senyuman puas itu di sebabkan aku menyedari yang hidup ini sangat adil. CUKUP ADIL. 


1 ulasan:

thanks for commenting ! love ..