Sabtu, November 03, 2012

malas atau tiada semangat ?

Assalamualaikum ^^,



rasa malas sangat nak balik melaka. mid term sem ni aku rasa perasaan malas tu meluap - luap. heran. tak tahu kenapa. mungkin orang cakap

" biasalah tu .. "

biasa. biasa untuk semua budak ipt yang bila dah balik rumah tapi perasaan nak balik kampus semula tu tiada. tapi kali ni aku tak rasa itu adalah biasa. mungkin aku rasa semangat itu dah hilang. ya. semangat untuk meneruskan sisa baki yang tinggal tak sampai setahun untuk aku habis bachelor. 

kadang - kadang aku rasa dah tak de apa - apa lagi kat sana untuk aku balik. oh ! big mistake ! di sana ada sesuatu. ya sesuatu. sesuatu itu adalah bachelor aku. yes ! that's it ! aku kena kuat untuk yang satu ni. tapi. aku rasa letih sangat dengan semua yang berlaku kebelakangan ini. 

mungkin inilah dia punca yang sebenar-benarnya. well. aku tak patut untuk terus mengalah dengan semua ini. untuk itu aku hanya mampu bersabar sebab aku tak kuat. 

NEVER LET THE SPIRIT DIE !
LET'S GO !!


9 ulasan:

  1. kena belajar untuk kuat..=)
    sebabnya, dunia di luar sana akan lebih mencabar..huhu..

    BalasPadam
  2. @Herma Julianny dunia luar lebih mencabar. itu sudah pasti.
    thanks for the words =)

    BalasPadam
  3. sy sudah pulang ke kampus...semangat dtg kembali...hehe

    BalasPadam
  4. sama la..bila start nk abis cuti mid term mmg ase mls gler nak naik. lgi2 bl pk assignment xsiap lg. test2 berderet2 ps naik cuti..sighh T__T

    BalasPadam
  5. hehehe ~ CP pown dah semput nih , today is d day im going back to my campus , 3 more years to finish , such a long journey ...

    but , ganbatte for u and for me :D

    BalasPadam
  6. @Fendy boleh share semangat tu ?? puas cari tak jumpe .. errr .. k bai . =p

    BalasPadam
  7. @cweet pinky waaa .. lama lagi tu , caiyok2 !!
    good luck ! =))

    BalasPadam
  8. kena sabar byk2.. tak lama dah setahun tu... nanti kalau dah abis belajar... mesti rindu nak belajar balik... hm...

    BalasPadam

thanks for commenting ! love ..